söndag

Har inte haft någon ork till att skriva på ett tag, eller har typ glömt bort bloggen :L
den här veckan har jag inte gjort så mycket, i måndags kom anna hem till mig och vi pratade massor och övade raggningsrepliker ;) i tisdags så kollade jag och Sofie på Alms träning och shit vad en liten sak kan bli så otroligt roligt när man är med Sofie haha! i onsdags började skolan och efter skolan gjorde jag inget speciellt tror jag! i torsdags efter skolan så träffade jag,sofie, alm och linda kevin ett tag. stod på torget och typ glodde på varandra för de mesta! sen gick jag och sofie hem till hennes mormor och morfar och åt och satt och pratade med dem ett tag! sen vid 7 så åkte vi ner till idrottshuset med sofies morfar och kollade på boysens handbolls match! :) I fredags körde sofie och sofies mamma hemma mig efter skolan! my Life saver! hehe
oh igår gjorde jag absolut ingenting! låg mest i min säng och lyssnade på musik! idag vaknade jag halv 11, gick upp och klädde på mig och åt frukost och sen tog jag bussen ner till torget och tränade med Sofie! När jag kom hem så sorterade jag tvätt och just nu springer jag fram och tillbaka till tvättstugan! klockan 8 ska jag kolla på så ska det låta med mammi  typ veckans höjd punkt ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0