Lördag

Idag väckte ella mig kvart i nio, gick upp som ett spöke och klädde på mig! Sen halv 10 gick jag, ella och nathalie till stationen och tog tåget till västerås! Gick runt i massor med affärer men det är sjuuuukt vad lite kläder i min smak det finns! Det enda jag hitta var en tröja och 3 par trosor! Men Hade en jätte bra förmiddag men mina bästa systrar!
När jag kom hem så gjorde jag typ ingenting, sen fick jag skjus ner till torget där jag mötte sofie och vi var kvar på torget och pratade ett tag och sen gick vi till bergvreten och kollade på Alms handbollsmatch me Viktor och Erik!:)
Uffe kom och hämtade mig när matcen var slut och när jag kom hem åt jag och nu sitter jag vid köksbordet och snapchattar och väntar på att min mobil ska ladda klart :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0