Glee

I fredags mötte jag sofie på torget vid 2 vi solade, kolla lite i affärer, fikade och sen gick vi på bio! 100 åringen som klättra ut genom fönstret och försvann, den var faktiskt riktigt bra! Sofies snälla mamma körde hem mig och sen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde resten av kvällen!
I lördags så gjorde jag absolut ingenting, låg i soffan och kollade på film med nathalie och låg i min säng och kolla glee typ hela dagen :)
Idag vaknade jag typ 10, klädde på mig och sminkade mig. Vid 11 tog jag och mamma bussen ner till torget där vi gjorde en sak! Mitt livs största misstag typ! Haha nejmen aa! Kom hem för ett tag sen och nu ligger jag i sängen och kollar på Glee! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0