2014

Sofie kom till mig vid 2-3 då fixade hon mina naglar och sen fixade vi lite inför middagen! Vid 5 kom Jenny hit då sminkade vi oss och bytte om! Sen vid 6 så kom Erik, Viktor, Anna, Marcus, Linda och Jasse hit :) vi åt och pratade massor i köket och sen gick vi in i vardagsrummet och körde "lekar" typ! Vid 11 så gick vi ner till torget och kollade på alla fulla människor och raketer haha! Vi kom hem till mig igen vid 2 tror jag och då följde även Erik och Jocke me :) vi satt i vardagrummet och pratade och ringde massa folk!:) 
Alla gick hem ... Kommer inte ihåg vad klockan va haha! Men sofie hjälpte mig att plocka undan de mesta innan hon åkte hem! 
Jag och Linda la oss i min säng och kollade bilddagboken haha!;) vi somnade typ halv 5! 
Vaknade 12 idag av att jag fick sms så gick upp och gick på toa och sen gick jag ner och lämnade en sak till sofie :)
När linda vaknade så städade vi lite och jag diskade och linda torkade! Teamwork! Sen när vi var klara så kollade vi på a cinderella story och sen åkte linda hem! 
Oh nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik och de är det enda jag hade tänkt göra idag!

Tack alla som var inblandade igår ni gjorde kvällen/natten till den absolut bästa!❤️ Oh gott nytt år alla läsare hoppas det här året blir erat bästa! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0