Onsdag

Skola idag, hade först samhällskunskap men vi hade ingen lärare så vi fick jobba med egna uppgifter :) sen hade vi idrott och Viktor lärde oss att spela handboll oh de var faktiskt riktigt kul!:) på lunch rasten så förberede vi lite tills på fredag! (Såååå jävla taggad!!!) 
Efter lunch hade vi naturkunskap oh då satt jag och mina bästa i grupprummet och jobbade och pratade!:) efter skolan gick jag och pratade med Eva! Efter de mötte jag Ida och vi fixade födelsedagspresent till Sofie! Så nu är alla presenter fixade och längtar såå mycket att få se Sofies min när hon öppnar paketen!:D
Tog bussen hem och då gick jag direkt till nathalie. Pappa är här så vi har ätit chopchop och nu sitter vi och pratar :)
Klockan halv 8 ska jag möta sofie vid idrottshuset och kolla på boysens handbolls match :)
I'm a stalker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0