Helgen, måndag

I lördags så åkte ella, niklas och alexander till skåne så det var sååå tyst när jag vaknade! Åt frukost med mamma och sen åkte hon och uffe och hämtade ut mina klänningar jag hade beställt och sen åkte dom ut till landet! Så jag var hemma själv och det är jag inte ofta nu för tiden så de var som om jag hade kommit till himlen :L jag var alltså hemma själv och kunde göra vad jag ville men jag satte mig vid köksbordet och pluggade istället :)) haha! Vid halv 8 kom Anna hit och vi pratade massor och kollade på melodifestivalen!:) hon gick hem vid typ 11 oh då gick jag ut med inez och sen la jag mig i min säng och snapchattade med emilio tills klockan 1 och då somnade jag!
Vaknade vi 10 i söndags, gick ut med inez och sen låg jag i soffan hela dagen och lyssnade på musik och kollade på
Tv :) duschade på kvällen och sen pratade jag med sofie innan jag skulle sova! Oh de är inte det lättaste att sova efter att ha pratat med henne för man blir så himla glad och sprallig i kroppen!:D
Vaknade iaf 8 idag, klädde på mig och sminkade mig och nu sitter jag vid köksbordet och har precis ätit frukost :)
Ska snart borsta tänderna och åka till skolan :)
Ha en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0