GRATTIS BÄSTAVÄN!!

Idag fyller världens bästa 18 år!!!🎊😍🎉🎊🎈😍😍
 När jag träffade dig var du 14 år, rätt så osäker och vågade inte riktigt säga vad du tyckte och hade allt för många känslor inom dig. Och kolla på dig nu, så otroligt stark! Du kör ditt eger race och skiter i vad andra tycker och om du tycker någon gör fel så säger du det istället för att låtsas som ingenting! Fler människor borde vara som du, ärliga, underbara, roliga, knäppa och kan så lätt förstå hur andra mår.  
Jag har känt dig i 6 år nu, det är helt sjukt vad tiden har gått fort! Det känns som om det var i går vi satt på din studsmatta och busringde oh du hade glömt att du göra så ditt nummer va dolt! Hahah! Vi har väldigt många minnen som tex när vi låg i din säng och kolla på eva&adam en hel dag, penskrinet under sängen, spökerna i garderobben, när vi tog kort i ladan, när vi åkte moppe fram och tillbaka till din brevlåda 50 gånger, alla filmkvällar vi haft, den kvällen du blev så arg så jag nästan blev rädd hahaha!, kvällen i bergvreten då du kramade mig och sa att allt skulle bli bra, natten du ringde mig för att jag var ledsen fast de var en viktig dag för dig, alla gånger vi bara legat i din säng och pratat om allt mellan himmel och jord, grönan, min överraskningsfest som du fixade, när du skämde ut dig för min skull flera gånger på kryssningen hahah! James bond var nog det allra bästa eller när du ba: stäng inte ut mig nu!! Oh ja; okeej *baam* hahaha!
Jag skulle kunna skriva en bok om allt du och jag har gått igenom tillsammans! Vi har skrattat något otroligt mycket tillsammans, vi har gråtit tillsammans, vi har skrikit tillsammans och vi har båda blivit sårade men vi har alltid klarat de, just för att vi har varandra! Folk säger alltid "du kommer klara de här" men du säger det bara inte, du ser verkligen till så att jag klarar de! 
Du har gjort saker för mig som är helt oförglömliga och jag vet inte hur jag någonsin ska kunna tacka dig nog för det! Du betyder sååå otroligt mycket för mig och jag skulle allvarligt talat inte klara mig utan dig Sofie!

Grattis ännu en gång snygging! Jag hoppas verkligen du får en grym dag, det ska jag se till så att du får!! Oh hoppas du får allt du önskat dig för det är du verkligen värd!!
Jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva och det kommer jag alltid att göra oavsett vad!❤️❤️❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0