Lördag

Har inte sovit många timmar inatt så jag är helt slut! Vaknade vid 6 och kunde inte somna om-.- så gick upp och kollade på tv sen vaknade mamma vid 8  så satt och pratade med henne ett tag tills hon tröttnade på att lyssna på mig :L sen vid klockan 1 så kom ella och niklas hem med alexander och guuud vad söt min lilla apa är!! Vid klockan 2 så kom ulle och svenne hit och vi åt tårta och jag fick ett present kort på hm :)  manma körde ner mig till joar där jag mötte sofie, alm och sofies lillebror och vi kollqde på bio så dålig som jag är så kommer jag inte ihåg vad filmen heter (a) men den var rätt så tråkig och höll på att somna flera gånger :L
När filmen var slut så kom mamma och hämtade mig och när jag kom hem så kom anna hit och vi pratade massor och lekte med eleonora :) anna gick hem klockan nio och då kollade jag på slutet av körslaget me mamma :) 
Oh nu ligger jag i min säng med alexander på bröstet och kollar på niklas som somnat i min säng ;) haha det är jobbigt att vara pappa! Så snäll som jag är så ska jag låta ella och niklas sova ett tag till sen ska jag väcka dom när lilla bebisen är hungrig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0