I'm back!

Nu har min kära mamma och Sofie tjatat på mig i flera veckors tid på att jag ska börja blogga igen så tänkte försöka komma igång igen :)
vet faktiskt inte vad som har hänt sen sist jag skrev.. skolan har iaf börjat igen! eller det kanske jag har skrivit? haha orkar inte kolla när jag skrev senast :L
så ist för att försöka komma på vad jag har gjort den senaste månaden så kan jag berätta vad  jag har gjort idag ist:
¨hade sovmorgon i morse så gick upp typ vid åtta, fixade mig och åt frukost sen tog jag bussen till torget och mötte sofie. sen gick vi till friskis och svettis och lyssnade på en tjej som berättade om dom lika allternativen osv. sen hade vi lunchrast och sen matte. efter skolan gick jag och sofie till torget, satt där och pratade ett tag sen tog jag bussen hem med Hero. kom hem vid typ halv 4 och då satt jag och prata med mamma ett tag och nu sitter jag här i köket och lyssnar på musik och skriver med Fredrik :)
intressant dag va? :))
tänkte lägga ut lite bilder senare som jag har tagit den senaste tiden som kanske förklarar vad jag har gjort och så :)
längtan är obeskrivlig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0