Gäst inlägg :)

Hej alla bloggläsare:)
Då min dotter suger på att blogga så får väl jag helt enkelt göra det åt henne:) Man måste ju vara mån om sina läsare:)
Sanna har börjat skolan och ja vad jag förstår så har hon fortfarande kill problem, tyvärr kan jag inte skriva så mycket om det då jag är mamma och inte får reda på så mycket. Men ett och annat snappar jag upp och man får ju vara glad för det lilla här i livet:)
Just nu ligger hon i sin systers säng och kollar på någon film tror jag:)
Hon har varit duktig idag och lagat middagen det blev korv i ugn med pasta :)
Ja nu vet ni lite i alla fall vad min Liten sysslar med:)
Ha det bäst och var rädda om er och varandra <3

Kram A <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0