Bästa födelsedagen någonsin

Min födelsedag kunde inte ha blivit bättre!! 
Efter skolan skjusade Josefin hem mig, åt chopchop, fick lite mer presenter och en av presenterna var att jag och sofie ska få åka på kryssning i december och då kommer Robin Stjernberg vara där och uppträda!! Iiiiiihhh!:D
 och sen sa mamma att jag skulle fixa i ordning mig som om jag skulle på dejt och jag skulle vara klar fem i sju! Förstår ni att jag blev nervös eller?! Så jag fixade mig och gjorde mig klar sen så sa nathalie att jag skulle gå hem till henne för det var där överraskningen var. Så när jag hade fixat mig så följde hon med mig till hennes dörr och när jag öppnar dörren så såg jag ballonger och serpentiner över allt och från ingenstans så hoppar Sofie, Anna, Linda, Marcus, Fredrik, Philip, Pontus, Jasse, Ida, Alm och Elsa fram från ingenstans och guuud vad glad jag blev av att se alla! 
Fick sätta mig i köket och öppna alla fina presenter jag fick! Sen lite senare som kom Hero, Lucas och Rasmus också :) 
Vi körde lekar, lyssna på musik, pratadr massor och hade de hur kul som helst! Hehe eller jag hade iaf de och jag hoppas att alla andra också hade det! 
Sen hände lite andra saker men det tänker jag inte skriva här hehe ;)
Justee Mossvik, Anton, Mikaela, Jonas och Emma kom förbi ett tag också :) 
Vid typ 2 så skulle alla gå hem så underbara sofie var jätte snäll och gick runt och städa! Kom hem typ kvart över 2- halv 3 och då somnade jag på en gång! 

Förstår ni hur underbara vänner jag har?! Är så lyckligt lottad att jag har så fantastiska vänner! Tack alla ni som kom och gjorde min födelsedag till den bästa! Oh stort tack till sofie som lagt ner tid på att fixa allt det här, för att du hjälpte mig att städa, gav mig råd och hade koll på allt! Du är guldvärld!❤ 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0