Torsdag

Opps har helt glömt bort bloggen, eller jag har haft fullt upp med annat så har inte haft tid. 
Men idag hade jag först matteprov oh de gick faktiskt ovanligt bra, eller jag hoppas verkligen att jag iaf får ett E! Sen efter lunch hade vi svenska redovisning oh de gick väl så där.. Jag överlevde iaf! Wihoo! Är så otroligt stolt över mitt hjärta som klarade av sin redovisningen även fast det var ett personligt ämne! Du klarade det så bra älskade Sofie!❤ 
Efter skolan väntade Erik och Viktor med mig utanför skolan tills Niklas kom och hämtade mig, gick hem till natta och åt och kollade på Hannah montanna! Kom precis hem och nu ligger jag mig i ellas säng och kollar på när hon städar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0