Lördag-söndag

Igår så kom Sofie hit typ vid 3, vi satt i soffan och lekte med hundarna tills nathalie kom hem, då gick vi till donken och åt. Sen mötte vi Alm och vi gick hem till mig sen kom Rasmus också oh vi kollade på körslaget :L dom åkte härifrån typ vid 11 tror jag(?) då tog jag bort sminket och la mig i sängen oh somnade på en gång! Har vaknat 1000 gånger av att noya ska lägga sig under täcket så varje gång hon rörde på sig så kändes det som om en mördare smekte mina ben typ, haha! 
Vaknade typ 9 idag, gick ut och gick med noya oh nu ligger jag i soffan och kollar på american idol, ååååh vad jag önskar att jag kunde sjunga!:( 
Mamma kommer snart hem och hämtar mig och nathalie och då ska vi till gammel mormor och fira henne!:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0