Ingen sömn här inte

Igår klockan 4 åt jag på max med sofie, satt och prata rätt så länge! När hon åkte jag hem och åt glass, kollade på tv och sen gick jag och la mig :)


Ella väckte mig klockan 00:01 (hehe) för hon hade så ont i magen så fick mata Alexander! Sen fick hon ännu ondare så hon och niklas åkte till akuten så bebisen fick sova i min säng! Det gick jätte bra fram tills klockan 3 då ville han ha mat! Ella kom nyss hem från akuten och hämtade saker för dom ska till uppsala och äntligen få opereras så hon slipper den här smärtan! 
Oh nu ligger jag i soffan och kollar på segemyhr och tackar min älskade mamma att hon äntligen fick alexander att sluta skrika!!
Hoppas ni har haft en bättre natt än vad jag har! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0