Godnatt

Dagen blev tack och lov bättre än vad natten blev! Mycket tack vare sofie och ida, vad hade jag gjort utan er?!❤
Det hände inget speciellt i skolan idag tror jag.. Hehe
Efter skolan följde jag med ella och niklas till mödravårdscentralen, apoteket, bygg max och godisgallerian! När jag kom hem så myste jag med Alexander ett tag i soffan och sen satte jag mig och försökte plugga.. Kom en bit men är lååångt ifrån klar oh allt ska vara klart tills på tordag.  Pratade med sofie i telefon ett tag också, ovanligt va?;) 
Duschade för ett tag sen och har precis pratat med älskade natta i telefon, de är tur att någon i den här familjen iaf tar tid oh lyssnar och verkligen förstår mig! Jag älskar dig världens bästa syster!♥
Nu ska jag faktiskt försöka sova oh hoppas på att den här natten blir bättre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0