Aldrig

Tro de eller ej men jag ligger ff på golvet och lyssnar på samma låt som jag lyssnade på förra gången jag skrev :L
Jag kom och tänka på en sak, ordet aldrig skrämmer mig så otroligt mycket! Tänk att jag aldrig mer kommer få träffa min gammel farmor eller jag kommer aldrig kunna spola tillbaka tiden. Är det bara jag eller tycker inte ni det är ganska skrämmande? Jag kommer aldrig få träffa min gammel farmor igen, förstår ni aldrig någonsin.. Ja tanken är hemsk. Och när man förlorar vänner som betyt mycket så är ordet aldrig också ganska läskigt. Jag kommer aldrig ha dom där långa konversationerna igen med dig, jag kommer aldrig få krama dig igen och jag kommer aldrig få höra av dig hur bra jag är. Och att jag aldrig kommer få träffa min syster varje dag som jag brukar om hon flyttar till skåne..
Usch bara tanken för mitt hjärta att gå i tusen bitar! 
Hej den efterblivna sanna som alltid tänker för mycket på kvällarna, jag tycker inte om dig :))) oh ni ba: what vad lider hon av?!  Jadu kära läsare jag har tyvär ingen svar på den frågan :)))
Nej nu ska ta bort sminket och sen lägga mig i min säng oh försöka sova!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0