Underbara människor

Efter skolan igår skjutsade sofies snälla mamma hem oss till mig! Packade ihop lite kläder och sen gick vi till nathalies lägenhet och lämnade väskorna sen sprang vi till öb, max och sen skynda oss tbx till lägenheten och fixade oss! Sen resten av kvällen så umgicks vi med massa folk, lyssna på musik, prata, svarade på frågor osv! :) jag har verkligen jordens underbaraste vänner!❤️ Förutom lite drama så blev kvällen verkligen lyckad!
När alla hade gått hem så låg jag och linda i sängen och pratade ett tag och sen somnade vi!  Gick upp typ 1 idag, städade lite och sen gick jag hem och berättade för min mamma och mina syskon vad som hände igår, första gången dom verkligen ville veta och lyssnade utan att byta samtalsämne! Stor applåd till er!  Haha
Vid fem så åt vi smörgåstårta sen satte jag mig i soffan och kollade på reprisen av idol med alexander sovandes på bröstet❤️ Oh nu ligger jag i sängen, lyssnar på musik med jordens magvärk :((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0