Trött som faaaan

På människor som tror dom kan komma och gå hur dom vill? Hur fan tänker ni när jag ställer upp för er, sitter uppe hela nätterna för eran skull och jag lägger ner hela min själ för att försöka hitta en lösning på era problem. Men vafan får jag tillbaka utav er? Såna människor som er behöver inte jag i mitt liv!
Så stäng dörren när ni är på väg ut ur mitt liv!

Jaja nog om de! Är på ovanligt bra humör idag hehe även fast de inte låter som de men iaf :L
Hände inget speciellt i skolan idag men efter skolan så gick jag och sofie på ärende! Sen fikade på magnifik!:)
Klockan 5 hade jag utvecklingssamtal och tycker faktiskt jag ligger rätt så bra till!:) 
När jag kom hem så ringde jag Linda ett tag, åt mat, pluggade lite och nu ligger jag i min säng och garvar åt sofie i telefon :)) 
Det är tur att jag har dig min knäppa vän!❤️ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0