Torsdag

Efter lunch idag så gick klassen och kollade på typ en teater/musikal på joar, blir verkligen lycklig i hela kroppen av kolla på sånt! Efter de stog jag med Sofie, ida och alm på torget tills min buss kom! :) när jag kom hem kollade jag på film, diskade, färgade Ellas hår och de blev inte en enda fläck!! Såååå stolt :D sen vilade jag och alexander i sängen, duschade och nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik och skriver med några på kik :)
I morgon ska vi på ett pass på friskis och svettis, sååå taggad de är sååå himla kul!:D sen när jag slutat ska jag hem och packa och sen på kvällen ska jag hem till pappa och vara där över helgen, börjar faktiskt sakna min pappa nu! 
Godnatt♥️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0