Nattinatti

Skolan idag har varit ovanligt skööön förutom att det var väldiiiigt tomt utan Sofie! *snyft* hehe nej men, satt vid datorn och kollade igenom min facebook och lyssnade på musik på teckenspråket, kollade på film på specialpedagogiken och på lunchrasten satt jag och kollade på när boysen spelade kort! Efter lunch hade några i min klass redovisning och efter de så fick vi kolla på en kort film och sen köra 4 hörnen övningar! Mycket roligare än att bara sitta och lyssna! :)
Stannade kvar i skolan ett tag efter vi hade slutat och spelade kort med några sen tog jag bussen hem :)
Har försökt pluggat resten av kvällen men alt blir så mycket intressantare då, till och med Alexanders bajsblöja var med lockande liksom! Okej nej ska inte överdriva!
Ella och Niklas var precis och handlade så jag passade Alexander och fick han äntligen att sova! "Gud vad jag älskar dig" fick jag som respond när Ella kom hem!❤ 
Nu ligger jag i min säng och ska läsa det sista ur häftet och sen ska jag nog sova!:)
Godnatt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0