Hehe sorry

Sorry för den kassa uppdateringen men det här lovet har jag passat Alexander för att Ella har legat på sjukhus så det är typ det enda jag gjort! Eller nej i onsdags så fikade jag och gick på bio med Anna och Linda!:)
Igår så följde Anna med mig till kyrkogården i ösregnet och tände ljus för gammel farmor och pelle❤ 
Idag vaknade jag halv 7 och kände verkligen inte för att gå till skolan men hade inget annat väl så gick upp och fixade mig, tog bussen till skolan med hero! Hade först teckenspråk, sen specialpedagogik sen hade vi lunchrast! Och då träffade jag liten! Hahahah nej men aa.. Efter lunch hade vi karaktär då redovisade några i min klass och så kollade vi på säg att du älskar mig! Slutade kvart över 2 och då gick jag och sofie och köpte lite melanmål på coop och sen gick vi till gymmet! Tänker börjar träna så mycket som möjligt nu och sluta äta massa socker saker!! 
När jag kom hem pluggade jag *stolt*, myste lite med Alexander och nu ligger jag i mammas säng och väntar på att maten ska bli klar!:)
Resten av kvällen ska jag duscha, ha ansiktsmask och plugga!:)
Älskade Mamma!❤

Kommentarer
Postat av: Anna

Träffade du dig själv? Liten :)

2013-11-07 @ 17:22:26
URL: http://www.heltfantastisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0