Plugg,plugg,plugg

Det är så sjukt mycket plugg just nu, vet inte riktigt hur jag ska klara allt de här.. Menmen det är bara att plugga ihjäl mig för snart är det ju sommarlov!
Det är en anledning till att jag inte har bloggat det är så mycket i skolan osv.
Men i onsdags va hela bf i stockholm och kollade på teater, jag älskar verkligen att göra saker med klassen man kommer liksom närmare varandra då! Eller aa om man inte är på dåligt humör så klart..(a)
Igår slutade vi klockan elva för vi hade inga lärare skööönt! Så resten av dagen spenderades i solen med mina fina vänner! Vid typ halv 3 tog jag och philip bussen hem till ella och veronica och då gick vi och köpte fika och satte oss i solen :)
Kom hem vid typ 7 och då duschade jag och då pluggade jag till ett prov jag har i dag.
Vaknade typ nyss så ska snart upp och klä på mig osv:)
Ha en bra dag



Av någon anledning går det inte att ladda upp bilder så lägger ut dom någonannan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0