Bästa dagen!

Mötte Petra på torget vid typ halv 3, träffade josef ett tag sen gick vi och åt på wickmans och satt där och prata ett tag sen gick vi till Coop och köpte jordgubbar och vindruvor och gick och satte oss i skolparken :) vi satt där och prata och skratta en hel del, tog massor med kort och "dansade" i regnet :D sen höll vi på att kissa på oss så vi gick till 24 solariumet och kissade sen kom mamma och ella och hämtade oss, åkte hem till mig och laddade mobilerna sen visade jag Petra runt i romberga ;)
Sen när vi kom hem till mig igen så låg vi i min säng och skrattade och dryga oss mot folk på sms ;) hehe
Petra gick typ precis hem så nu ligger jag i min säng och ska snart sova, ska åka till pappa i morgon så vet inte om jag kommer ha tillgång till att blogga men ska försöka! :)
Godnatt!
Tack för dagen min underbara vän!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0