<3

Det finns människor som kommer in i ens liv men lämnar lika fort men det finns också dom som alltid kommer att finnas kvar!
Jag kommer så väl ihåg första gången jag såg dig, jag visste redan då att du var speciell och jag bestämde mig direkt att jag skulle ta chansen att lära känna dig! Du har alltid funnits där för mig från dag ett och jag kan aldrig tacka dig nog för allt du har gjort för mig. Vi har haft våra bråk och tider då vi knappt pratat med varandra men jag är så otroligt glad att jag har dig i mitt liv och att vi har klarat oss igenom allt de svåra! Det har snart gått ett helt år sen vi träffades sist, de är heeelt sjukt att vi bor i samma stad men endå inte har träffat varandra på evigheter! Jag saknar dig så galet mycket!
Jag kommer alltid finnas här för dig ovsett vad! Min dörr är alltid öppen för dig ska du veta!
Jag älskar dig och det kommer jag alltid att göra, min vackraste ängel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0