Lördag-söndag

I lördags åkte jag som sagt till min moster, vi åt våfflor, va på promenad med hundarna och så åkte vi till plantagen och kollade på blommor.. Inte de jag trodde vi skulle göra precis menmen trevligt att träffa henne iaf!:)
Kom hem vid typ 7 tror jag och då åt vi tacos och sen blev jag på jätte dåligt humör så låg i min säng resten av kvällen och somnade klockan tio.
Vaknade vid 9 med samma humör jag somnade med.. Så har legat i min säng och lyssnat på musik nästan hela dagen. Hatar såna här dagar!
Ska åka och hämta Ella i bålsta lite senare sen ska jag duscha och sen ska jag sooova!
För att få bort mitt jävla humör måste jag tänka på annat så i morgon ska jag träna efter skolan med bästa sofie!
Hoppas ni har haft en bra helg iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0