Helg!

Torsdag- efter praktiken gick jag hem, duschade, satt och pratade med mamma, pratade i telefon och så kom Anna hem till mig och vi pratade lite och så gjorde hon inbakad flätta i mitt hår:D
Fredag- vaknade och va jätte pigg för en gångs skull! Gick upp och fixade mig osv. Tog bussen till skolan och direkt på morgonen hade vi engelska prov, hehe bra att man hade pluggat (a) sen hade vi idrott, spelade basket! Sen efter lunch hade vi karaktär och då pratade vi mest :) när vi slutade så tog jag och sofie bussen hem till henne vi fixade oss och hon sprang som en tok fram och tillbaka och letade kläder ;)
Vi tog bussen tillbaka in till stan vid typ 6, åt på torino och sen gick vi hem till Johan. Sen gick vi ner till Ica och då hämtade mamma mig.
Oh nu ligger jag i min säng och kollar på tv och skriver med folk :)
I morgon ska jag och mamma åka till min moster så får se vad vi hittar på för roligt :))
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0