Bästa bloggaren eveeeer!

Opps har helt "glömt" bort bloggen men har haft fullt upp hela veckan nästan!
Men i torsdags efter skolan åkte jag och sofie till uppsala och kollade runt i affärer osv skrattade åt allt som inte ens var kul :L vi tog bussen hem vid typ 5 och sen kom sofies mamma och hämtade oss och vi åkte hem till henne! Vi åt, gjorde kärlekstest från frida tidningen och pratade en hel del :)
Vi var as trötta så vi somnade typ vid 10 :L vaknade 10 kanske och då gick vi upp och åt frukost sen vid klockan 1 kom niklas och hämtade mig, åkte hem och bytte om sen åkte vi alla ut till stugan och grillade korv med min kära moster :) kom hem igen vid typ 3 då duschade jag och fixade mig :) vid sju körde niklas mig och sofie till bergvreten där vi spenderade kvällen/natten med "massa folk" tänker inte riktigt gå in på vad som hände men jag både skrattade och grät! Niklas kom och hämtade mig halv 3, hann typ precis lägga mig i sängen innan jag somnade!
Vaknade klockan sju i lördags(-.-) gick upp och letade efter påskägg som mamma hade gömt, klädde på mig och sen åkte vi till pappa och åt påskbord där! Hände inte så mycket mer den dagen var skiit trött och på blää humör hela dagen så somnade vid typ 9 eller 10. Vaknade sju idag igeen (-.-) klädde på mig, gick ner till centrum vid typ 3-4 och åt med middag med familjen! Åkte tillbaka till enköping igen vid typ 6. Skulle ha gått ut och träffat några men de blev tyvär inte så..
Är såå sjukt trött så tror jag ska lägga mig i min säng och kolla på någon film :)
Godnatt!<3

Har lärt mig så otroligt mycket dom här senaste dagarna! Jag älskar dig sofie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0