Hello

Har tagit en liten paus från bloggen ett tag som ni kanske har märkt men tänkte försöka börja blogga igen så ofta jag kan! Har ju sommarlov nu som tuuuur är! Har inte hänt så mycket det här sommarlovet än så länge eller aa inget roligt att skriva här iaf. Firade midsommar på värmdö med släkten :)
Igår kom min moster och hämtade mig och vi åkte och gjorde några ärenden och sen åkte vi hem till henne och kollade på film och åt glass :) Jag ska bo här i en vecka och passa hennes hundar medans hon är utomlands, inte alls aviis! Så idag har jag varit ute och gått med hundarna, kollat på tv och pratat i telefon med Sofie :)
Tänkte lägga upp lite bilder jag har tagit den senaste tiden men har alla bilder på mobilen så bilderna kommer upp i ett annat inlägg lite senare :)
Nu ska jag ta något att äta och sen gå på en promenad med hundarna igen!
ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0