Sån kväll

Ikväll kommer alla tankar och känslor i fatt mig.
Jag saknar våra långa samtal vi hade hela nätterna, att vi pratade ända tills någon av oss höll på att somna. Finns inga ord som kan beskriva hur lugn jag blev i hela kroppen av att att höra din röst, hur de pirrade i hela kroppen varje gång du sa hur söt jag var och hur mycket du gillade att prata med mig. Vi pratade i 2 eller 3 nätter i rad och vi kunde prata flera gånger på dagarna men de va dom där kvällasamtalen som var dom allra bästa. Jag kommer ihåg när vi pratade i telefon och så sa du att de pirrade i hela din kropp varje gång du pratade med mig och att du blev varm i hela kroppen, jag skulle kunna göra vad som helst för att få höra dig säga det igen.
Jag hade chansen men jag var så feg för att göra något åt de, I only have myself to blem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0