Hiss&Diss

HISS:
- sommaren, det är så otroligt skönt att bara typ sätta på sig en klänning ist för att ha vinterjacka och typ 3 par byxor för att inte frysa ihjäl!

-Sofie, det är tack vare henne min största dröm håller på att slå in och de är tack vare henne det här sommarlovet har blivit det bästa någonsin. Alla behöver en vän som Sofie och är så otroligt glad att jag har henne i mitt liv!

-Ensam hemma, jag älskar att vara ensam hemma! Att kunna göra vad jag vill, tänka utan att folk stör och bara vara själv helt enkelt!

DISS:
-skuldkänslor, jag får jätte lätt skuldkänslor, de är helt sjukt! Någon kan skriva något taskigt till mig och så svarar inte jag på de, oh då får jag skuldkänslor för att jag inte svarade fast de är den personen som skrev något taskigt som borde ha de, de är verkligen något jag inte gillar med mig själv!

-tänker för mycket, jag förstör ofta mina förhållanden och även vänskapen med vissa pågrund av att jag tänker för mycket! Jag har alltid i bakhuvudet att jag kommer bli sårad i slut ändan och att det är bättre att jag backar innan det är försent. Det är något jag ogillar skarpt Men Jag börjar bli bättre på att ta risker och liksom försöka se de positiva ist för att tänka på vad som kan hända.

-ostädat, jag verkligen verkligen verkligen ogillar när jag har städat helt lägenheten och sen kanske jag åker bort en natt och sen när jag kommer hem så ser det ut som ett bomnedslag! Grrr sånt kan verkligen göra mig jätte irriterad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0