Fuck

Så himla trött på att folk tror att dom kan behandla mig hur som helst och sen tror att jag kommer finnas där för dom när dom behöver mig, att jag ska behöva kämpa för dom medans dom bara sitter där och väntar på att jag krypa tillbaka på mina bara knän. Om det hade varit för ett år sen så hade jag gjort de, då hade jag skrivit långa texter och försökt få er alla tillbaka men jag är inte samma person längre.
Speciellt du, DU har förstört mig, jag är som lyckligast när jag pratar med dig men att du ska behandla mig så som du gör och sen tro att jag ska stanna, eller aa det jobbigaste är att hur mycket jag än vill så kan jag inte bara gå vidare och lämna dig det är något hos dig som får mig att stanna, något som gör att jag gråter mig till sömns varje natt och något som gör att jag tänker på dig varje dag, varje timme, varje minut och varje sekund.
Jag vill inte ha det så här längre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0