Drömmar

Jag har drömt om kryssningen sen i tisdags haha, jag vill tillbakaaa! Det låter säkert jätte barnsligt att jag är så lycklig bara av att åka på kryssning men en kille har aldrig frågat efter mitt nummer (förutom liksom vänner) och dom blickarna jag och sofie fick av dom där killarna har jag aldrig fått förut! Mitt självförtroende har ökat bara på grund av det där. Så ni som komenterar massa saker om att det är barnsligt och blabla snälla låt mig vara, låt mig vara så här glad för en gångs skull!

Kollade på tv,smsade och redigerade bilder till typ klockan ett och då somnade jag.
Vaknade typ halv 10, gick upp och duschade och nu har jag precis ätit frukost och ligger i soffan och kollar på tv :) skulle till bresse idag med sofie men det är inge fint väder så vi får göra det en annan dag ist :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0