Åååh

Varje kväll/natt brukar jag ligga uppe och vänta på att någon rolig ska höra av sig eller när folk säger att dom ska ringa mig så brukar dom aldrig göra de och då har jag liksom varit uppe helt i onödan. Så igår kväll orkade inte jag ligga uppa och bli lika besviken som vanligt så jag somnade typ halv 12, tror ni inte att den personen som skulle höra av sig gjorde de då?!
Åååh blir så himla trött på mig själv ibland va jag tvungen att somna tidigt just igår?! Menmen thats my life!
Nu tänker ni säkert: varför blir hon så uoprörd över en sån liten sak?
Ja ni kära läsare det är en väldigt bra fråga som är svars lös ;)
Men iaf vaknade nyss och ligger fortfarande i sängen och skriver med mr sur och försöker få han lite gladare!
Håller på att kissa på mig hehe så ska upp på toalleten och sen fixa i ordning frukost :)
Hoppas ni får en bra dag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0