torsdag

Glömde helt bort att jag hade blogg idag (a) tur att jag har min kära lilla tönt som påminer mig!
Vaknade 11 idag, gick ut med inez ”fixade” mig sen tog jag bussen ner till a3 oh tränade med sofie och Johan helt sjukt hur lat man kan vara :o kom hem vid typ halv 3 då hoppade jag in i duschen och sen kom Anna panna hem till mig vi satt och pratade om typ allt mellan himmel och jord! Underbar tjej de där! Hon gick hem vid.. hehe kommer inte ihåg va klockan va men nångång i alla fall och då åt jag och sen dess har jag inte gjort något speciellt. Ligger just nu i min säng och funderar på vad jag ska göra, är inte ett dugg trött men endå jätte trött men jag vill inte sova :o Menmen nu ska jag bländra runt bland kanalerna på tvn och se om de finns något roligt att kolla på och kanske sms någon som är social :) är ensam hela dagen i morgon så vet faktist inte vad jag ska göra, ska nog be någon kompis komma hit och kolla på film med mig :D nej men gud vad jag bablar.. Haha herregud.. God natt alla söta och alla lite mindre söta :*


Kommentarer
Postat av: anna

jag är banne mig ingen tönt... :(
haha, tack för idag. de var skönt att få prata :) <3

2013-01-04 @ 00:21:46
URL: http://annaeemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0