torsdag

Vaknade vid klockan sju, fixade mig, tog bussen till skolan och då var de fullt med 97or över hela skolan. Hade matte och sen gick jag och träffade linda och anna. Sen hände de inte så mycket mer. Efter lunch rasten hade vi engelska, jag och josefin ägde lätt på de vi gjjorde ;) haha
sen efter de skule vi träffa våra handledare men barbro skulle prata med dom först så vi fick vänta tills 20 över 3 och då fick jag reda på att min handledare inte ens var där -.- Tog bussen hem kvart i 4 och nu sitter jag i köket och lyssnar på musik och funderar på vad jag ska göra för att kontroller tankarna :)
Egentligen är min blogg jävligt ointressant om jag ska vara ärlig :o Har ni några förslag på vad jag kan skriva om? inte kanske alltid så kul att läsa vad jag gör på dagarna eller? kom gärna med förslag :)
pusshej
 
så här kul hade vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0