sanna <3 petra <3 wickmans

Skoldagen idag va helt ovärd! hade först hälsopedagogik, sen skulle vi gå runt och kolla på olika induviduellaval som man ska välja till tvåan, skulle gått på 6 olika men vi gick bara på 2 så hade lunch typ 10 över 11 och började igen 20 i 3 hehe, sofie och elin åkte hem på rasten så jaag och petra gick runt, låg i soffan och garvade åt allt som rörde på sig :p Hahah  sista lektionen hade vi svenska satt typ bara och pratade hela den lektionen sen slutade vi halv 4 och då gick jag och Petra till wickmans och åt! Haha allt blir så otroligt roligt så fort jag är med dig petra! sen skulle vi egentligen ha gått på våran första körlektion men av olika anldeningar så struntade vi i de(a) petra följde med mig till bussen där vi stog och skrattade ännu mera, haha har fortfarande ont i magen ;) tog bussen hem med ella och sen dess har jag kollat på tv, drygat mig med niklas och nu väntar jag på att duschen ska bli ledig sen resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt :)
ha en bra kväll alla söta och mindre söta :)

Kommentarer
Postat av: petra

hahah, puss på dig min fina! love u <3

2013-01-16 @ 18:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0