onsdag

 
Har knappt sovit nånting i natt har vridit och vänt på mig hela natten och dom få timmar jag sov så drömde jag massa marddrömmar.. gick upp och drack klockan fyra och sen kunde jag inte somna om, fick ont i magen och började må illa somnade klockan 6 igen och vaknade klockan 7 men kände att min kropp inte orkade gå till skolan så jag stannade hemma. så idag har jag verkligen inte gjort ett skit, legat i min säng och lyssnat på musik.
Två dagar kvar sen är de HELG ååh är så skoltrött -.- i helgen ska jag bara vara hemma och  spendera min tid med min mamma och mina syskon! på lördag kanske min moster kommer på middag annars ska jag bara vara hemma för en gångs skull, har inte lust att göra annat faktist :) vad ska ni själva gör då? inte för att ni kommer att svara men nu var jag iaf gullig och frågade hehe :D
just nu sitter jag i min säng och lyssnar på musik och funderar på nånting att syselsätta mig med men kommer inte på nånting :o blir väl att sitta och vänta på att någon rolig ska smsa som vanligt :L
byebye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0