grrrr

ååh vad jag irriterar min på visa varelser så kallade människor på den här jorden! Så fort jag skriver om nånting som tex texten igår, då blir ni så oroliga att de är er jag menar och då kan ni höra av er till mig och fråga och blabla men såå fort jag skriver något om mig själv om att jag tex är deppig eller nåt sånt, vart tar ni vägen då? Då tar ni inte ens er tid att fråga vad de är som har hänt, låter de en mänskligt tycker ni? Ni frågar bara av ren jävla nyfikenhet ni bryr er inte ett skit om hur jag egentligen mår. Tror ni jag är helt dum ihuvudet eller? jag märker på en gång vilka som verkligen bryr sig och dom som bara frågar bara för att dom är nyfikna. I början är då så gulligt att folk frågar vad som har hänt men sen när man väl behöver någon att prata med vem fan finns där då? INGEN nej precis ingen. okej ingen är väl en överdrift jag har några vänner som jag vet finns där för mig när jag behöver dom, men folk förändras och vänner blir till någon man bara säger hej till när man möter dom på stan.
Ojojoj vad jag gnäller men de skiter jag faktist i just nu! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0