Fredag-Lördag

I går var de skola som vanligt hade prov, gick bra tror jag iaf :) hände faktist inge mer tror jag :o haha
Kom hem vid typ 3 och då följde jag me Ella och Niklas till affären och handlade godis sen när jag kom hem pluggade jag Matte -.- är de något jag verkligen suger på så är det matte! sen åt vi tacos och efter de satt jag hela kvällen och pluggade karaktär :) *Stolt* vid typ elva la jag mig i min säng och kollade på livet enligt rosa, somnade vid typ 12.
Vaknade halv 10 idag, gick upp och började göra svenska uppgifter, dom andra är hos min morbror så jag är ensam hemma :D när dom andra kommer hem ska vi tjocka oss och kolla på film tills dess ska jag nog fortsätta att plugga eller så ska jag lägga mig i soffan och kolla på film hehe :)
ha en bra kväll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0