sjuk

Har helt glömt bort bloggen men  jag praktiserar på dagis så är  helt slut när jag kommer hem. men i fredags så följde jag med sofie hem, vi pratade massor, kollade på film och pratade ännu mera! sov över hos henne och när jag vaknade i lördags så var min kropp helt död, kändes som om jag hade feber och min hals värkte som bara den. mamma hämtade mig klockan 1 ungefär och när jag kom hem gick jag oc la mig, somnade nästan på en gång, vaknade av att Emilio smsade mig så ringde honom och sen klockan åtta kollade jag på melodifestivalen med familjen,typ dog va snygg anton vaa ;o hehe när melodifestivalen var slut kollade jag på gaygalen ett tag sen gick jag och la mig. När jag vaknade i morse kände jag mig helt död, har feber och min hals dödar mig! så blir nog ingen praktik för mig i morgon..
Just nu sitter jag i soffan och kollar på så ska det låta och hostar sönder min hals, mitt liv kan inte bli så mycket bättre just nu :D eller? haha
hittade massor med bra covers på youtube här om dan så tänkte lägga ut dom här på bloggen antingen idag eller imorgon :D
nu ska jag fortsätta kolla på så ska det låta sen ska jag ta en alvedon och gå och lägga mig :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0