hehe

Fick lust att blogga nu iallafall :L haha
skola idag, vi hade typ ute dag på förmiddagen, eller aa vi gick runt vattenparken, drack varm saft BLÄ! och sen så körde vi lekar på fotbollsplanen :p känns verkligen som om man går på gymnasiet, eller? ;)
efter lunch hade vi karakär och då fixade jag namnskylt till praktiken och sen fick vi sluta och då tog jag bussen med julia till bålsta och tog tåget till pappa :) Kom hit vid typ 4, halv 5 och då lagade vi mat och sen pratade jag med sofie i telefon ett tag :*  Har börjat läsa en jätte bra bok som handlar om hur man ska göra för att komma över en kille efter man blivit dumpad, rekomenderar jag starkt! :D
Pratade nyss i telefon med Emilio :) eller aa det var nog mest hans kompisar som ville prata med mig, trevliga människor de där!  ohh nu sitter jag här och kollar runt på facebook och kollar på Georgia rule på trean, ska nog snart lägga mig och sova känns som om mina ögon kommer slockna snart!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0