Torsdag

Igår efter skolan gick jag och sofie till musikskolan och sofie spelade, sen åkte vi hem till henne, åt och planderade lite! Sen åkte vi till erikslund med hennes mamma och thomas och gick runt och kollade i affärer! Kom hem vid typ 8 och då la jag mig typ direkt i sängen och somnade nästan på en gång!
Idag var jag på frukost matte med Sofie och Ida! *duktiga tjejer* 
sen hade jag matte, specialpedagogik, pedagogik och sist svenska :)
Slutade 4 idag oh då gick ida med mig på torget och mötte även Elsa och Erica så stod och prata med dom tills min buss kom :)
När jag kom hem så städade jag, pratade i telefon med sofie, städade, åt, städade, pratade med sofie i telefon och städade! Haha ;)
Hittade värsta braiga högtalarna i ellas rum så nu ligger jag i hennes säng och lyssnar på musik :)


Såg det här på mitt papper idag som bästa nathalie har skrivit, me love you big time!❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0