Sofie!

har suttit och kollat igenom gamla bilder idag och så hittade jag gamla bilder på mig och sofie och herregud vad många minnen som kommer upp i mitt huvud! Penskrinet under min säng, när vi tjuvringde en person men vi glömde sätta på dolt nummer, våra fina tröjor, spöket i garderobben, när vi tog kort i ladan, alla safnekvällar och hela underbara sommaren med dig! Du har hjälpt mig igenom så otroligt mycket dom senaste åren, du ringde mig för att jag behövde prata även fast de var en speciell kväll för dig, du gjorde allt för att jag skulle få kims eller Melwins nummer på båten och du gav inte upp fören jag fick de! du överraskade mig på grönan att Kim var där och du stod ut med mig hela sommarlovet! jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden tills i somras för så bra som jag gjorde då har jag aldrig gjort förut, and it all because of you! Oh att du ordnade en överraskningsfest åt mig på min födelsedag var helt otroligt, att du la ner så mycket tid på de betyder så galet mycket för mig! jag kommer aldrig någonsin kunna få dig att förstå hur otroligt galet mycket jag älskar dig! jag skulle kunna skriva en hel bok om saker vi ha gjort tillsammans men jag tog den väldigt korta delen nu! Jag är inte den bästa på att höra av mig eller visa hur otroligt mycket du betyder för mig men jag menar vartenda ord jag har skrivit nu och jag hoppas du tar åt dig!
Jag är inte hel utan dig
Jag älskar dig idag, i morgon och föralltid!

Kommentarer
Postat av: Sofie Gustafson

<3m

2013-12-27 @ 20:38:54
URL: http://Www.nattstad.se/soofiegustafson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0