Onsdag

Man kan säga att julafton igår inte var som alla andra julaftonarna (stavning haha) men vaknade vid åtta oh då gick jag upp och duscha och sen åt jag frukost med mamma och uffe och fick en sminkväska av mamma! Sen lockade jag håret i 711 år! Haha när jag var klar med de så gick jag hem till nathalie där pappa, eva, lina, farmor och farfar var! Vi öppnade lite julklappar och sen åt vi lunch tsm med mamma och uffe. Sen satt vi och pratade och då gick strömmen -.- sen kom den tillbaka och sen försvann den igen! Så när klockan var 3 så funkade inte tvn så de blev ingen kalle anka i år.. Det sög ju ganska hårt faktiskt och att människor inte vet när det räcker och inte ens kan bete sig normalt på julafton, de är fan illa!!
Menmen vid 4 åkte jag, mamma och uffe ut till landet. Vi åt mat, kollade på film och sen klockan nio kollade vi på svensson svensson :)  Det här är första julen utan Ella och de va faktiskt rätt så jobbigt det var liksom något som fattades!❤️ 
Idag vaknade jag vi åtta typ och sen dess har jag kollar på tv, varit ute med inez, ätit frukost och kollat igenom mina julklappar :) oh nu sitter jag i bilen på väg till uppsala oh ska handla!
Hoppas ni alla hade en bra julafton! 
Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0