Nattinatti

Hade bara 2 lektioner idag så fick sluta efter lunch! :D när jag kom hem så fick jag värsta magvärken trodde jag skulle dö där ett tag! Kunde inte sitta, kunde inte stå, kunde inte ligga och de hjälpte inte ens att ligga upp och ner! Men det släppte efter ett tag som tur är! Kollade på ett avsnitt av glee, duschade, pratade i telefon med min bästa och försökte plugga lite :)
Oh nu har jag precis borstat tänderna och ligger i min säng och spelar spel på mobilen oh tänkte försöka sova snart! Ska till tandläkaren i morgonbiti och då ska dom bedöva hela min mun och fixa någonting som jag inte kommer ihåg vad de heter (a) oh så ska dom bedöma om jag ska få tandställning eller inte! 
Nattinatti
Tänkte att killen som alltid sover ville vara med på min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0