Godnatt

I fredags mötte jag sofie på bt och hon följde med mig oh gjorde en sak, trodde inte jag hade så många känslor inom mig! Tack världens bästa för att du följde me!❤️ När vi kom till skolan så hade brand alarmet gått så vi fick stå ute och frysa ett tag! Efter skolan satt jag kvar och spelade kort med sofie, ida, viktor och erik! Efter de körde sofies snälla mamma hem mig, jag packade och sen när niklas kom hem så åkte vi till flemingsberg för att hålla ella sällskap över helgen :)
Har inte gjort så mycket i helgen, handlat, myst med alexander, kollat när ella bakat och kollat på film typ :)
När jag kom hem idag så hjälpte jag nathalie att sätta upp och pynta hennes julgran, de blev så fint så!:D 
Resten av kvällen har jag duschat och pratat i telefon med Sofie oh nu ligger jag i sängen och ska försöka sova!:)
Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0