Min bästa

I lördags åkte jag, ella och niklas till pappa och dom bytte julklappar osv :) på vägen hem så körde dom mig hem till sofie! Vi pratade massor, åt mat och sen spelade vi olika spel! Riktig mysigt! sen bytte vi julklappar och jag fick ett berlockarmand som jag har velat ha huuur länge som helst så jag blev verkligen jätte glad! Tack bästa!!
Sen spelade vi sims hehe! Sen låg vi och pratade hur länge som helst oh de behövdes verkligen! Vi somnade typ vid 1! När vi vaknade så låg vi och pratade ett tag och sen gick vi ner och åt frukost och pratade med sofies mamma! Gud vad jag ser upp till den där familjen!❤️
Uffe kom och hämtade mig och när jag kom så kom pappa och dom till nathalie aå gick och julhandlade de sista!
Idag har jag varit hemma hos nathalie hela dagen och hjälpt till med förberdelser inför i morgon! Kom precis hem och ligger i min säng :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0