Sofie Gusafson

Den här sommaren har varit den bästa på länge och det är allt tack vare dig! Jag är så himla glad att vi har kommit varandra så här nära för jag har inte mått så här bra på jätte länge, det du gjorde för mig igår är helt otroligt! Känner ingenannan som skulle kunna göra en sån sak för mig! Kommer aldrig någonsin kunna gottgöra dig för de! Asså det är helt sjukt kan fortfarande inte förstå att du gjorde det för min skull, du är verkligen en äkta vän!

Allt du har gjort för mig bara de här lovet är helt otroligt, vet inte vad jag skulle ha gjort utan dig, jag tror ärligt talat att jag inte skulle ha levt idag om du inte hade ståt bakom mig och hjälpt mig upp varje gång jag fallit till botten. Du har alltid funnits där för igenom allt, även fast jag har behandlat dig som skit så har du aldrig släppt taget om mig, du har aldrig tvekat en sekund på att hjälpa/lyssna på mig när jag har behövt det! Som tex när du var i falun och det var en speciell dag för dig, då skrev jag till dig att jag inte orkade mer och du ringde mig på en gång och lyssnade när jag grät och sa allt skulle bli bra igen! Eller den kvällen i bergvreten när allt gick åt helvete, då höll du om mig, lät mig få ur alla tårar och sa att allt skulle bli bra igen, finner inga ord på hur otroligt tacksam jag är för det!

Jag kommer aldrig glömma den dagen du var hemma hos mig första gången, när vi på något sätt ramlade ner från min säng och såg penskrinet under min säng, hahah skrattar lika mycket varje gång! Eller alla gånger vi har varit hemma hos dig, åkt moppe, letade efter spöken i garderobben, haft safnekvällar, ritade egna tröjor, alla gånger vi pratat i telefon och massor med andra saker! Minnerna med dig är helt obeskrivliga och hoppas verkligen att det blir många många fler!

Du är så otroligt underbar, du är min syster, du är min bästavän, du är min livsglädje, min kines och min blivande man! Ord kan inte beskriva i ord på hur mycket du betyder för mig!

Jag är så himla stolt över, du har gått igenom så otroligt mycket och kolla på dig idag, du har klarat dig igenom det, du är nog bland den starkaste människa jag träffat! Att se dig ledsen är bland det värsta jag vet skulle kunna göra allt för att få se den där lyckliga och glada Sofie för jag älskar att se dig glad!

Jag älskar dig Sofie Jenifer Gustafson
Idag, i morgon och föralltid!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0