Ny lägenhet

Igår: åkte till grönan med sofie, hennes familj och alm. Eller aa jag trodde att det bara skulle vara vi men icke sa nicke! Sofie hade planerat att Kim skulle komma dit och överraska mig så mitt från ingenstans så kommer han och kramar mig bakifrån, tror ni jag höll på att dö eller?! Vi gick runt och åkte saker eller aa dom åkte ;) sen vid klockan två så kom Melwin dit också :)
Sofie fick någon konstig ide att hon skulle åka eclipse så hon och Alm stod i kö i 55 minuter för att åka haha det var ju tur att Melwin och Kim kunde hålla mig sällskap medans! Sötis sofie skakade som bara den när hon kom ner igen!;)
Vi tog tåget hem typ vid åtta, gick hem till sofies mormor och packade ihop mina saker sen gick jag hem, pratade i telefon resten av kvällen sen somnade jag typ vid 1-2

Idag: vaknade klockan nio att min mamma bombade mig på kik för att jag skulle berätta allt som hände igår -.-
Gick upp och pratade med nathalie ett tag sen gick jag och la mig igen och vaknade typ halv 1, gick upp och kollade i kylskåpet men hittade ingenting jag var sugen på så gick och la mig igen, vaknade typ vid 2 igen.
Har precis varit i nathalies nya lägenhet, Åååh vad den är fin, kommer såå flytta med henne dit! Köket och vardagsrummet var lätt finast!
Så när uffe kommer med lastbilen ska jag hjälpa dom att bära saker sen ikväll får vi se vad som händer tror jag ska träffa mitt hjärta!

Två bilder från nathalies lägenhet och resten från dagen igår på grönan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0