måndag

Har inte haft tid/ork att blogga i helgen :L men mormor,morfar och min morbror kom till oss i lördas typ vid 2 och åt tårta och prata typ :) fick ett present kort på stadium med 500 plus 400 jag kan gör vad jag vill med! världens bästa!
sen åkte mamma på 40 fest så jag va hemma själv och då kom anna och höll mig sällskap :D vi pratade,åt paj och pratade ännu mera :D sen vid 10 gick hon hem och då la jag mig i sängen och somnade typ halv 11 :)
vaknade 11 i söndags *äntligen* gick upp och åt frukost och sen på kvällen åkte jag och ella och köpte hårfärg :D sååå nu är jag röd håriiiiiig (a)
idag har jag sovmorgon så börjar inte fören om 10 minuter :D asså jag sitter redan i skolan om ni undrar :D
hejdåå
3 DAGAR KVAR!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0